משלוחים חינם בכל הזמנה מעל 499 ש״ח
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אחסון במטבח – איך עושים את זה נכון, חכם ומעוצב

כלי מטבח

שתפו לחברים

על מנת לייצר תהליך עבודה נכון במטבח, אין זה מספיק להשתמש בכלי עבודה מתאימים, צריך גם לוודא שמשתמשים באמצעי אחסון רלוונטיים. המטבח שלנו כולל שורה ארוכה של מוצרי אחסון שונים שיכולים לשרת אותנו בין אם זה באופן קבוע או מזדמן.

המטבח בבית שלנו מאובזר בכלים ואמצעים המשמשים אותנו על מנת לאחסן פריטים שונים על פי הצורך. מאחר ואנחנו משתמשים בפריטים רבים, בין אם זה כלי בישול ובין אם זה תבלינים ורכיבי בישול, הרי שעלינו למצוא דרך נכונה וחכמה כיצד לאחסן אותם, כך שגם נוכל לשמור על סדר וארגון, גם נוכל לדאוג שהמטבח יהיה נקי, וכן נוכל להשתמש בפריטים השונים בצורה נוחה.

אי אפשר לדמיין מטבח, פרטי או עסקי, קלאסי או מודרני, בלי שיהיו בו קופסאות אחסון לתבלינים, לרכיבים כמו קפה, מלח, פלפל, סוכר, או אפילו לדברים קצת יותר משמעותיים כמו שוקולדים, גבינות, פירות, ירקות ועוד. כל אחד בוחר באילו אמצעי אחסון להשתמש, איפה להציב אותם ובאיזה סגנון הם יהיו.

לשמחתנו, אנחנו יכולים למצוא מגוון של כלי מטבח ובישול, כולל מקורות אחסון יוקרתיים, מעוצבים ומרשימים שיכולים להוסיף לעיצוב של המטבח, וכן לשרת אותנו מבחינה מעשית. ככל שפריטי האחסון יותר איכותיים, כך הם יהיו עמידים יותר וישרתו אותנו יותר זמן.

איך בוחרים קופסאות אחסון למטבח?

כל אחד ואחת צריכים להחזיק ברשותכם קופסאות אחסון למטבח. לפני שהם עושים זאת, עליהם לשאול את עצמם 3 שאלות עיקריות:

1.כמה קופסאות הם צריכים.

2.באיזה גודל הן יהיו.

3.איפה הם בוחרים להציב אותן.

מבחינת הכמות, אז באופן טבעי כל אחד ואחת יבחרו בהתאם לצרכים שלהם. במטבחים גדולים, סביר להניח שנמצא יותר קופסאות מאשר במטבחים קטנים. למרות שייתכן מאוד ובגלל הגודל, יהיה יותר נוח להשתמש במגירות אחסון, כולל מגירות אחסון למקרר ולא בקופסאות עצמן. במטבח קטן בשביל לייצר סדר וארגון ולהשתמש בשטח הזמין בצורה יעילה, יהיה הרבה יותר חכם להשתמש בקופסאות אחסון שונות.

חשוב לציין, תמיד אפשר להשתמש בקופסאות אחסון מודולאריות, כלומר קופסאות גדולות שנפתחות לגדלים שונים, כך שלא חייבים להשתמש בכל השטח שלהן. הן הרבה יותר נוחות לשימוש וגם לא זקוקות לשטח גדול.

מבחינת גודל הקופסאות, הרי שכל קופסא צריכה להיות מותאמת לחומר אותו רוצים לאחסן בתוכה. אפשר שהקופסאות יהיו גדולות או קטנות, אך חשוב שיהיה ניתן להכניס את הרכיבים הרלוונטיים בצורה תואמת. לדוגמא, אם רוצים לרכוש קופסה לצורך אחסון פירות, אז יהיה נכון למצוא כזו שיהיה ניתן לאחסן בה את כל הפירות ולא יהיה צורך להשתמש בכמה קופסאות. זה יהיה פחות יעיל ויתפוס הרבה מקום לחינם.

כשבוחנים את גודל הקופסאות גם צריך להתייחס לשאלה, מה הגודל שלהן ברוטו ומה הגודל שמשמש לאחסון נטו. כלומר, מה השטח שהקופסא תופסת ומה השטח המיועד לאחסון. אם השטח שהיא תופסת הוא גדול, בזמן ששטח האחסון קטן השימוש בה לא יהיה יעיל ולא משתלם לקנות אותה. לעומת זאת, אם זה הפוך, אז משתלם להשתמש בה.

הנקודה השלישית היא איפה בוחרים להציב את הקופסאות. ישנן כאלה המתאימות לשימוש במטבח, בעוד שישנן קופסאות שניתן להציב על השיש, על המדפים או בארונות. ההבדלים הם גם באופי הקופסה ובעמידות שלה וגם בעיצוב ובסגנון., אם בוחרים להציב את הקופסא במקום גלוי, מוטב שהיא תהיה מעוצבת ומרשימה ותשתלב היטב במרחב.

לסיכום, קופסאות אחסון הן מאוד חיוניות לשימוש במטבח, ויכולות להיות גם יעילות וגם להוסיף הרבה מאוד לעיצוב שלו.

 

 

 

כתבות נוספות

עגלת הקניות שלך0
אין מוצרים בעגלה!
0