משלוחים חינם בכל הזמנה מעל 499 ש״ח
לוגו בי יוניק עיצוב הבית אונליין
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ריהוט גן ומרפסת – דברים שרצוי לקחת בחשבון

ריהוט גן
ריהוט גן ומרפסת הם פריטים חיוניים על מנת שיהיה ניתן לארח וכן על מנת שנוכל ליהנות מהמקום ולהשתמש בצורה אפקטיבית ונעימה. היכנסו לקרוא.

שתפו לחברים

הגן או המרפסת שלנו, יכולים להוות מוקד משיכה מעניין ואטרקטיבי עבורנו ועבור אורחים, בני משפחה וחברים, לשם כך אנחנו צריכים להשקיע ברכישת ריהוט גן ומרפסת מתאימים בעזרתם נוכל לארח את החברים ואת בני המשפחה שלנו.

ריהוט גן ומרפסת הם פריטים חיוניים על מנת שיהיה ניתן לארח וכן על מנת שנוכל ליהנות מהמקום ולהשתמש בצורה אפקטיבית ונעימה. אך כשאנחנו ניגשים לרכוש ריהוט לחללים אלו, אנחנו צריכים להקפיד ולשים לב לפרטים שונים, בשביל שנוכל ליהנות מהם לאורך זמן, בצורה יעילה. מאחר ומדובר על מקומות בעלי אפיון שונה מאשר חללים אחרים במבנה, אזי שההתייחסות שלנו צריכה להיות בהתאם.

אנחנו יכולים למצוא פריטים שונים של ריהוט גן או מרפסת. מדובר על פריטים שאנחנו מכירים היטב גם מתחומים אחרים. בין אם מדובר בכיסאות, כורסאות, שולחנות, הדום, ספסלים או פריטים אחרים. ההבדלים בין ריהוט גן ומרפסת לבין ריהוט בית רגיל, באים לידי ביטוי בשתי פרמטרים עיקריים:

פרמטר ראשון – סוג החומר ממנו עשוי ריהוט גן או מרפסת.

פרמטר שני – עיצוב וסגנון פריטי ריהוט גן ומרפסת.

החומרים מהם עשויים פריטי ריהוט לגן ולמרפסת

ריהוט גן ומרפסת עשויים מחומרים שונים, בדרך כלל, מפריטי ריהוט רגילים. זה נובע משתי סיבות עיקריות:

סיבה ראשונה, פריטי ריהוט ממוקמים באזורים עם תנאים שונים מאשר ריהוט ביתי רגיל. הם ממוקמים באזורים חשופים לשמש, גשם ותנאי מזג אוויר אחרים. לכן צריך לבחון היטב ממה הם בנויים ואיך תנאים חיצוניים יכולים להשפיע עליהם. 

סיבה שנייה, פריטי ריהוט גן הם בדרך כלל יותר "קלילים", זורמים, ופחות כבדים מאשר פריטים רגילים. למשל, לא נהוג להשתמש בעץ מלא או בעצים יוקרתיים אלא בחומרים אחרים, דוגמא, קש, זכוכית, מתכת הבנויים בצורה יפה ומעוצבים באופן ייחודי.

לכן, כשניגשים לרכוש פריטי ריהוט לגן ולמרפסת, צריך לשים לב היטב מה הם כוללים, אילו חומרים ואילו פריטים, בין אם זה בשביל שיהיה אפשר להשתמש בהם לאורך זמן מבלי שיתמודד עם נזקים משמעותיים. כמו כן, צריך כמובן למצוא פריטי ריהוט שיכולים להתאים לסגנון של המקום, בין אם מדובר על גינה גדולה או קטנה, מרפסת פתוחה או סגורה, מרפסת יוקרתית או מעוצבת.

עיצוב וסגנון פריטי גן ומרפסת

כשניגשים לעצב גינה או מרפסת, אחד הדברים שצריך לקחת בחשבון, באופן טבעי זה כל מה שקשור לריהוט. צריך לדעת כיצד לשלב אותם היטב בסגנון ובעיצוב של המקום, הן בשביל שיתאימו מבחינת עיצוב ובן בשביל שיתאימו מבחינה פרקטית.

לדוגמא, אין הצדקה לרכוש פריטים גדולים מדי אם מדובר במקום קטן, כפי שאין הצדקה לקנות פריטים פשוטים אם מתכננים לעצב את הגן באופן יוקרתי ומרשים.

לדוגמא, אם מדובר על בית פרטי שהושקע בו הרבה מאוד כסף בתכנון, עיצוב ובנייה, אזי שיהיה נכון לרכוש פריטי ריהוט מתאימים שעונים על העיצוב של המקום ומותאמים עבורו. מנגד, אם מדובר בסגנון יותר קליל ופשוט, אזי שפריטי הריהוט צריכים להיות מותאמים לכך.

חשוב לזכור, רכישת פריטי ריהוט גן או ריהוט מרפסת הם שונים מפריטים אחרים שנרכשים לבית, גם במובן שלא נהוג להשתמש בהם במקומות אחרים. כלומר, מלכתחילה הם משמשים אך ורק את המקומות האלה ולא נהוג להעביר אותם אל מקומות אחרים. באופן טבעי, המטרה היא לרכוש פריטים שיכולים לשרת את המשתמשים לאורך זמן.

לסיכום, כשניגשים לרכוש פריטי ריהוט לבית בכלל או ריהוט גן ומרפסת בפרט, צריך לשים לב איך הם משתלבים בעיצוב, סגנון ובאופן מעשי במקום.

כתבות נוספות

עגלת הקניות שלך0
אין מוצרים בעגלה!
0