משלוחים חינם בכל הזמנה מעל 499 ש״ח
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתנות חג לעובדים – מה חשוב לדעת

מתנות לעובדים
קניית מתנות חג לעובדים הפכה להיות מסורת, בטח בקרב חברות ובתי עסק ישראלים. היכנסו וקראו טיפים ורעיונות למתנות חג לעובדים, לקוחות או ספקים.

שתפו לחברים

ישנן דרכים שונות כיצד לפרגן ולתגמל עובדים בבית העסק. אחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות קניית מתנות חג. בין אם זה בכל חג עברי או לועזי ובין אם זה בחגים ספציפיים, קבועים.  ככל שקונים מתנה יפה ומפנקת יותר, כך העובד מרגיש הרבה יותר מתוגמל ומוצא סיפוק במתנה שהוא קיבל.

קניית מתנת חג לעובדים הפכה להיות מסורת, בטח בקרב חברות ובתי עסק ישראלים. בראש ובראשונה מתנות לראש השנה ופסח, אך גם במקרה של חגים אחרים, בין אם זה חנוכה, פורים,יום העצמאות או חגים אוניברסאליים כמו יום האהבה, יום האישה, יום המשפחה ועוד.

נהוג לקנות מתנות חג לעובדים הן במקרה של עסקים פרטיים, קטנים וגדולים, והן במקרה של מוסדות ציבור. אז במקרים רבים, המתנה נקנית באופן ישיר על ידי צוות של המוסד או על ידי וועדים שפעילים במקום. דרך סכומי הכסף שהמקום אסף, אפשר לרכוש מתנות בסדר גודל שונה.

איך בוחרים מתנות לעובדים

בשביל לקנות מתנה מפנקת, מעניינת וייחודית לעובדים, צריך לשים לב מה אפשר להציע בסכום המדובר ומה יכול לשרת את העובדים על פי מאפיינים שונים. לדוגמא, אם מתכוונים לרכוש מתנה לנשים, אז ייתכן והיא תהיה שונה ממתנות שמתכוונים לקנות לגברים. נכון הדבר גם אם מתכוונים לקנות מתנה לעובדים צעירים לעומת עובדים מבוגרים. צריך ללמוד מה העובדים אוהבים ואיך זה יכול לשרת אותם.

דבר נוסף שיכול לשרת תהליך קניית מתנות לעובדים הוא לרכוש ממקום אחד באמצעות קטלוג. במקרה כזה, אפשר לרכוש מספר מתנות דרך אותו מקום, בין אם זה אונליין ובין אם זה באופן פרונטאלי, ובצורה שתאפשר גם ליהנות משירות טוב וגם ממוצרים אטרקטיביים, מוצרים בעלי סגנון דומה, כאלה שיכולים לשרת את העובדים כפי שמכוונים.

עוד נקודה שיכולה לעזור בתהליך בחירת מתנות לעובדים היא לחפש דברים שיכולים לשמש באופן פרקטי ולא בהכרח דברים המיועדים לעיצוב או לסגנון הבית. לדוגמא, כלי מטבח, מצעים, כלי הגשה ועוד. דברים שכל אחד זקוק להם גם אם באופן פרטי ייתכן מאוד שהוא לא היה חושב לקנות אותם. עצם העובדה שמקום העבודה מוכן להשקיע כסף, זמן וטרחה בקניית מתנות לעובדים מסוג זה, מלמד גם על הרצון של המעסיקים והמנהלים לתגמל את העובדים וגם על המחשבה שהם השקיעו בכך.

איך ומתי קונים מתנות ללקוחות חדשים וותיקים

לא רק מתנות לעובדים הן דבר נפוץ ומקובל אלא גם ללקוחות. ישנם לא מעט בתי עסק, חברות וארגונים המבקשים לקנות מתנות ללקוחות שלהם משתי סיבות עיקריות:

סיבה ראשונה – אם מדובר בלקוח חדש, אז המתנה היא סוג של תודה, הוקרה, על כך שהוא הצטרף לחברה והפך להיות לקוח שלה. הרבה פעמים המתנה יכולה גם להוות דרך למשוך לקוחות חדשים להצטרף אל החברה.

סיבה שנייה – כשנותנים מתנה ללקוח ותיק, בעצם מודים לו על כך שהוא חלק מהחברה. חברות רבות מפרגנות ללקוחות שלהם בעזרת רכישת מתנות מעת לעת. לצד הנחות, מבצעים והטבות אחרות, זו דרך נהדרת לגרום ללקוחות ותיקים לרצות ולהמשיך להיות חלק בלתי נפרד מהחברה, אפילו אם הם מקבלים הצעות אחרות.

ניתן לקנות סוגים ודוגמאות שונים של מתנות ללקוחות, אפשר גם להציע אותן בצורות שונות ומגוונות. בין אם זה בעת רכישת מוצר ובין אם זה בעת חידוש מנוי או בכל זמן אחר. המטרה היא להציע ללקוח מתנה ייחודית בה הוא יוכל להשתמש, בין אם זה באופן פרקטי ובין אם זה באופן אחר.

כתבות נוספות

עגלת הקניות שלך0
אין מוצרים בעגלה!
0