משלוחים חינם בכל הזמנה מעל 499 ש״ח
לוגו בי יוניק עיצוב הבית אונליין
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עיצוב והלבשת הבית – חדר אמבטיה

אביזרי אמבטיה
איך ניגשים לעיצוב חדר אמבטיה ואילו פריטים יעזרו לנו לעצב חדר אמבטיה. היכנסו לקרוא.

שתפו לחברים

על פניו, חדר האמבטיה הוא חדר קטן והיכולות לעצב אותו הן מעטות. אך אם אנחנו משתמשים באמצעים הנכונים, יש לנו אפשרות לעצב אותו בצורה מרשימה ולהפוך אותו לחדר יעיל ונוח לשימוש. זו צריכה להיות המטרה שלנו, כשאנחנו ניגשים לתכנון עיצוב והלבשה של חדר אמבטיה בבית.

חדר אמבטיה, כולל, כידוע, מספר פריטים קבועים שלא ניתן להזיז אותם. מדובר על האמבטיה עצמה, כיור, ובמבנים רבים גם אסלה. מעבר לכך, הרי שניתן להציב בחדר מספר פריטים שיכולים לשרת אותנו. פריטים אלו יכולים גם להשתלב בעיצוב של החלל.

איך ניגשים לעיצוב חדר אמבטיה

בראש ובראשונה, אנחנו צריכים לבדוק את גודל החדר ומה באפשרותנו להציב בו ובאיזה גודל מדובר.

שנית, אנחנו צריכים לבחון מאילו חומרים עשויים הפריטים השונים. זאת בשביל שהם יוכלו לעמוד בתנאי לחות, יובש, רטיבות.

שלישית, אנחנו צריכים להקפיד על כך שיהיה לנו נוח להשתמש בפריטים השונים, גם אם החדר קטן.

ארבע, כל פריט וכל אמצעי בחדר, חייב להיות בטוח לשימוש, עבורנו ועבור כל מי שמשתמש בהם.

אילו פריטים יעזרו לנו לעצב חדר אמבטיה

חדר אמבטיה, להבדיל מחדרים אחרים בבית, כוללים פריטים כלליים לצד פריטים ייחודים רק לחדר זה.

לדוגמא, בחדר אמבטיה נידרש להציב מראה לאמבטיה. להבדיל ממראות בחדרים אחרים, בחדר אמבטיה מתקינים מראה מעל הכיור. לכן בתהליך העיצוב צריך לקחת בחשבון אי אפשר להשתמש בחלק זה לצרכים אחרים. מלבד המראה, הרי שמעל הכיור נרצה להתקין ארון מיוחד למוצרי היגיינה או מדף שישמש אותנו לשם כך.

מראה ייחודית עגולה בשילוב מסגרת בצבע זהב 50CM
מראה ייחודית עגולה בשילוב מסגרת בצבע זהב 50CM

זו דוגמא טובה למוצר שאפשר למצוא רק בחדר אמבטיה. דוגמאות נוספות לכך, הם מפיצי ריח, נרות, מתקן למגבות, ואף מעמד לנייר טואלט אם במקום מותקנת גם אסלה. פריטים אלו צריכים להיות מעוצבים ומותאמים לחלל החדר, נוחים לשימוש וכאלה שניתן להתקין במקומות מתאימים.

על מנת לעשות שימוש יעיל ונוח בחדר אמבטיה, אנחנו צריכים גם למצוא שידות המתאימות לחלל זה. בשידה נוכל לאחסן, בין היתר, מגבות גוף ופנים, סבונים ופריטים אחרים בהם נעשה שימוש בעת המקלחת. אנחנו יכולים למצוא שידות הכוללות מגירות ו/או ארונות. יש לבחור שידה מותאמת, לא רק מבחינת הגודל אלא גם מבחינת החומר, בשביל שתוכל להחזיק מעמד שנים רבות.

החשיבות של סט לאמבטיה?

אחד הפריטים החשובים ביותר בכל חדר אמבטיה, הוא סט לאמבטיה הכולל מספר רכיבים המיועדים לאחסון סבון (נוזלי ומוצק), שמפו, כוס למברשת שיניים, ומגש מיוחד עליו אפשר להניח את הסט. כל החלקים האלה מגיעים בעיצובים שונים, וניתן להתאים את סגנון העיצוב שלהם לסגנון הכללי של החדר.

סט אמבטיה ומקלחת 6 חלקים בצבע אפור ייחודי
סט אמבטיה ומקלחת 6 חלקים בצבע אפור ייחודי

בדומה לפריטים אחרים, גם במקרה זה, צריך לקחת בחשבון שהפריטים אמורים לשמש אותנו זמן רב ולכן יש חשיבות לחוויית השימוש שהם מייצרים, תחושת הנוחות וכן לעובדה שנרצה להשתמש בהם זמן רב.

איך לבחור תאורה לחדר אמבטיה

אלמנט נוסף שנדגיש בהקשר של עיצוב חדר אמבטיה, היא תאורה. להבדיל מחללים אחרים בבית, בחדר אמבטיה פחות ניתן להשתמש במקורות תאורה חיצוניים, לכן צריך להקפיד על שימוש באמצעים מתאימים. כמו כן, להבדיל מחדרים אחרים, בחדר אמבטיה אי אפשר להשתמש במנורות עמידה או מנורות שולחן אלא רק באמצעים שאינם יכולים להירטב. 

נכון לבחור אמצעי תאורה שיכולים לספק מצבים שונים, החל מתאורה חזקה וכלה בתאורה חלשה ואינטימית שיוצרת אווירה נעימה ומיוחדת במקום.

את כל אלה ועוד, תוכלו למצוא בחנות לעיצוב הבית בקטלוג של חברת בי יוניק. אנחנו מציעים לכם מגוון רחב של אביזרים לאמבטיה ומוצרים שיכולים להתאים לעיצוב חדר אמבטיה.

כתבות נוספות

עגלת הקניות שלך0
אין מוצרים בעגלה!
0