משלוחים חינם בכל הזמנה מעל 499 ש״ח
לוגו בי יוניק עיצוב הבית אונליין
מה אתם מחפשים?
Close this מה אתם מחפשים? box.

ריהוט ואבזור מטבח – איך עושים את זה נכון?

אבזור מטבח
כל מה צריך לדעת על ריהוט ואבזור למטבח. אבזור המטבח משפיע על איכות וסגנון חיינו. היכנסו לקרוא.

שתפו לחברים

יש רבים הסבורים שהמטבח הוא החלל החשוב ביותר בבית. לא רק בגלל שאנחנו מבלים בו זמן רב בבישולים, אפייה והכנת מאכלים שונים, אלא בגלל שהוא החלל בו אנחנו עושים דברים באמת, דברים אמיתיים, המשפיעים על איכות וסגנון חיינו. מעבר לכך, זה גם החלל בו אפשר למצוא אינספור פריטים מסוגים שונים, ולכן עלינו לרהט אותו בצורה יפה ולאבזר אותו בפריטים הנכונים.

עם השנים, כל הנושא של ריהוט ואבזור מטבח הפך להיות מאוד משמעותי בחיינו וניתן למצוא דוגמאות שונות בהן ניתן להיעזר ולעשות שימוש. הריהוט והאבזור הם בעלי חשיבות רבה, הן לעיצוב של המקום, הן ליכולות שלנו להשתמש במבנה בצורה נכונה, והן לדרך בה אנחנו יכולים לעבוד בחלל המטבח מחד ולשמור על הפרטים השונים מאידך, בצורה נכונה, מסודרת ובטוחה. צריך לזכור שהמטבח מכיל הרבה מאוד פריטים שיכולים להוות סכנה אם הם מאוחסנים לא נכון.

מה צריך לדעת על ריהוט למטבח?

עם הזמן, התפיסה של ריהוט למטבח השתנתה. בין היתר, בגלל שהיום הרבה יותר אנשים בוחרים להפריד בין חלל המטבח שנועד לעבודה לבין החלקים בהם נהוג לאכול, קרי שולחן אוכל. יחד עם זאת, עדיין אפשר למצוא פריטי ריהוט מסוימים שיכולים להשתלב במטבח ולשרת אותנו בצורה טובה.

שולחן אוכל מראה עגול יוקרתי עשוי קריסטל 120X80 ס"מ
שולחן אוכל מראה עגול יוקרתי עשוי קריסטל 120X80 ס"מ

למשל, מטבחים בהם ישנם איים, דוכנים, ברים או מקומות אחרים המשמשים גם לעבודה וגם לאירוח, אזי שאז אפשר להשתמש באופציה של כסאות בר בשביל שיהיה ניתן לשבת בצורה נוחה וזמינה.

כיסא בר יוקרתי בצבע שחור בשילוב רגלי זהב
כיסא בר יוקרתי בצבע שחור בשילוב רגלי זהב

ויטרינה למטבח היא דוגמא שונה, מאחר והיא מהווה חלק בלתי נפרד מארונות המטבח, עם הבדל אחד, ויטרינה מהווה לא רק אלמנט שיש לו חשיבות מעשית אלא חשיבות בעיצוב ובסגנון. אנחנו יכולים לשלב אותה באופנים שונים, כך שהיא תהיה פתרון אחסון, למשל, עבור כלי הגשה או פריטים יקרי ערך, ויחד עם זאת, גם תהווה אלמנט עיצובי שיוסיף לחלל המטבח.

הריהוט צריך לעמוד במספר תנאים בשביל להתאים למטבח:

  • עיצוב בסגנון מתאים לחלל המטבח.
  • נוחות וחווית שימוש.
  • עמידות.
  • איכות.
  • תחזוקה נוחה ופשוטה.

מה צריך לדעת על אבזור למטבח?

לא צריך להיות עובד מטבח מקצועי או בשלן גדול בשביל לדעת שהמטבח מורכב משורה ארוכה של אביזרים, אשר מאוחסנים בתוך קופסאות אחסון למטבח או קופסאות אחסון למקרר, שכל אחת מהן היא אביזר בפני עצמו.

קופסאות אחסון יוקרתיות עשויות מאקריל בגדלים שונים מבית BE CLEAR
קופסאות אחסון יוקרתיות עשויות מאקריל בגדלים שונים מבית BE CLEAR

המטבח שלנו מורכב מאביזרים אותם ניתן לחלק לשלוש קבוצות עיקריות:

קבוצה ראשונה, אביזרים שנועדו לצורך בישול, אפייה, הכנת אוכל באופן כללי. למשל מוצרים של פוד אפיל, כגון סכינים, קרש חיתוך, חותך ירקות, מתקן למלח ופלפל ועוד.

קבוצה שנייה, מתייחסת לפריטים המיועדים לשימוש אחרי שהאוכל מוכן. כלי הגשה, צלחות, כוסות, סט לקפה, דברים שאנחנו נעשה בהם שימוש כאשר נזמין אורחים או כאשר דיירי הבית ישבו לאכול, בין אם זו ארוחה קטנה ובין אם זו ארוחה גדולה.

קבוצה שלישית מתייחסת לכל הנושא של פתרונות אחסון למטבח. כאמור, המטבח שלנו כולל מגוון רחב של פריטים אותם צריך לאחסן בצורה מסודרת, מכמה סיבות:

ראשית, בשביל שיהיה ניתן למצוא אותו כל דבר.

שנית, בשביל לספק אחסון מתאים למוצר. למשל, קור/חום.

שלישית, האחסון אמור לתת פתרון מפני עובש, יובש, מזיקים ודברים אחרים. לכן פתרונות האחסון חייבים להיות מאוד איכותיים, הרמטיים, באופן שיהיה אפשר לאחסן כל פרט בצורה בטוחה.

מגירת אחסון למטבח עשויה אקריליק בגדלים שונים
מגירת אחסון למטבח עשויה אקריליק בגדלים שונים

לסיכום, מטבח איכותי הוא כזה שמרוהט בצורה יעילה ונוחה ומאובזר בכלים האמיתיים הן לשימור, הן להכנה והן להגשה. אצלנו באתר עיצוב הבית בי יוניק, תוכלו למצוא את כל הרהיטים והאביזרים שאתם מחפשים וזקוקים להם במטבח שלכם.

כתבות נוספות

מתנות לעובדים
מתנות מקוריות לחג

מתנות חג לעובדים – מה חשוב לדעת

קניית מתנות חג לעובדים הפכה להיות מסורת, בטח בקרב חברות ובתי עסק ישראלים. היכנסו וקראו טיפים ורעיונות למתנות חג לעובדים, לקוחות או ספקים.

עגלת הקניות שלך0
אין מוצרים בעגלה!
0