משלוחים חינם בכל הזמנה מעל 499 ש״ח
לוגו בי יוניק עיצוב הבית אונליין
מה אתם מחפשים?
Close this מה אתם מחפשים? box.

עיצוב והלבשת הבית – חדר שינה

עיצוב חדר שינה
תכנון עיצוב והלבשת חדר שינה, צריך להתבצע על פי 4 נקודות עיקריות. היכנסו לקרוא.

שתפו לחברים

חדר השינה הוא אחד המקומות החשובים ביותר עבורנו בבית. שם אנחנו מבלים חלק לא מבוטל מהזמן שלנו, בשינה או בדברים אחרים. לכן אנחנו נרצה לעצב ולהלביש את חדר השינה כך שיתאים לאופי ולסגנון שלו ויאפשר לנו להרגיש בו בנוח. אנחנו צריכים להשתמש בחדר בצורה יעילה ולכן יש חשיבות לכל פריט שאנחנו בוחרים לעיצוב.

תכנון עיצוב והלבשת חדר שינה, צריך להתבצע על פי 4 נקודות עיקריות:

  • גודל השטח שעומד לרשותנו.
  • סגנון העיצוב האהוב עלינו.
  • אילו פריטים יכולים להיות יעילים עבורנו.
  • כיצד הפריטים משתלבים אחד עם השני בצורה מותאמת.

עלינו לקחת בחשבון, בעת רכישת הפריטים השונים ובעת תכנון ועיצוב החדר, מדובר בתהליך לטווח ארוך. כלומר, אנחנו לא נעצב את החדר מתוך כוונה שמחר בבוקר נשנה את העיצוב. בדרך כלל, העיצוב נועד לשרת אותנו לטווח זמן ארוך וממושך.

איך ניגשים לתהליך עיצוב חדר שינה

אחרי שעברנו על כל הנקודות אפשר להתחיל בבחירת הריהוט המתאים.

שלב ראשון, אחרי שבחרנו את הריהוט הגדול ניגש לבחור פריטי ריהוט נוספים. לדוגמא, עלינו להחליט האם להציב בחדר שידות לבגדים, שידת איפור, מעמד לספרים או לדברים אחרים. הבחירה צריכה להיות על פי: כיצד נרצה להשתמש בשידה, איפה נרצה להציב אותה ובאיזה שידה נוכל להשתמש.

שידת איפור קריסטל שולחנית
שולחן איפור מראה 7 מגירות עשוי קריסטל זכוכית כהה ומראה שולחנית

אנחנו יכולים למצוא דוגמאות שונות של שידות. כאלה שיש בהן רק מגירות, ארונות, מדפים, או כאלה המשלבות את כל החלקים האפשריים. צריך לבצע את הבחירה על פי הצרכים, על פי הגודל ועל פי המבנה שלה ושל החדר.

מעמד לספרים מעוצב עשוי שיש בגוון אפור 14X8X14
מעמד לספרים מעוצב עשוי שיש בגוון אפור 14X8X14

שלב שני, צריך לבחור פריטים שיכולים להשתלב בעיצוב ונוכל להשתמש בהם גם באופן מעשי. לדוגמא, מראות הן גם אלמנט עיצובי אך גם אלמנט שאפשר להפיק ממנו תועלת רבה מבחינה שימושית. כך גם שטיחים. על פניו, מדובר בפריט עיצובי אך הוא גם יכול לשמש אותנו בשביל לחמם את המרצפות ולספק תחושת ביטחון אם ילדים נכנסים אל החדר.

שלב שלישי, הוא לבחון את האלמנטים הטבעיים בחדר ולבחור אמצעים שיכולים להוסיף. לדוגמא, בחירת גופי תאורה לחדר. הדבר הנכון לעשות בעיצוב חדר הוא להשתמש במקורות תאורה טבעיים. מאחר ולא תמיד זה אפשרי בכמות מספקת, אזי שיש לבחור גופי תאורה לבית מסוגים שונים שיכולים להאיר את החדר. בחדר שינה אפשר להתקין מספר גופי תאורה, כולל מנורות עומדות על רגל או מנורות שולחן אותן אנחנו יכולים להציב ליד המיטה.

שלב רביעי, יש לבחור בחומרים וצבעים מתאימים לעיצוב של החדר. זה נכון כשבוחרים מצעים למיטה וזה נכון כשבוחרים פריטים אחרים. השימוש בצבע או חומר מסוים, מקנה לחדר אופי משלו, מקנה לו ייחודיות, ואנחנו יכולים גם להשתמש בחומרים וצבעים בשביל לייצר מקוריות.

מצעים סאטן

איך מחברים בין כל השלבים?

בסופו של דבר, חיבור השלבים הוא מה שיוצר את העיצוב של חדר שינה. אנחנו מעצבים ומלבישים את חדר השינה בעזרת כך שאנו מחברים בין הפריטים והאלמנטים השונים. לכן חשוב לבחון כיצד כל פרט מתחבר לפרט אחר, ולוודא שיש התאמה ביניהם.

לדוגמא, אם בחרנו להציב שידה בסגנון מסוים, הרי שהמראות, גופי תאורה, עציצים מלאכותיים או כל פרט אחר שנציב, צריכים להיות מתאימים לשידה ולשאר הפריטים בחדר. העיצוב חייב להיות מותאם בכל אספקט ובכל היבט, בשביל לייצר זרימה טבעית ונכונה בחדר.

צמחיה מלאכותית

לסיכום, דרך קטלוג חנות לעיצוב הבית של בי יוניק אפשר למצוא מגוון פריטים מותאמים לעיצוב חדר שינה. כל מה שצריך לעשות זה לבחון את הסגנון והעיצוב שמדברים אלינו!

כתבות נוספות

מתנות לעובדים
מתנות מקוריות לחג

מתנות חג לעובדים – מה חשוב לדעת

קניית מתנות חג לעובדים הפכה להיות מסורת, בטח בקרב חברות ובתי עסק ישראלים. היכנסו וקראו טיפים ורעיונות למתנות חג לעובדים, לקוחות או ספקים.

עגלת הקניות שלך0
אין מוצרים בעגלה!
0