משלוחים חינם בכל הזמנה מעל 499 ש״ח
לוגו בי יוניק עיצוב הבית אונליין
מה אתם מחפשים?
Close this מה אתם מחפשים? box.

מתנות לחג – איך רוכשים מתנות לעובדים

מתנות חג לעובדים
איך תבחרו מתנת חג לעובדים? חשוב לקנות מתנה שתוכל לשרת אותם באופן אמיתי ורצוי לאורך זמן. היכנסו לקרוא.

שתפו לחברים

אחת המסורות שהתפתחו בעולם בכלל ובפרט בישראל במהלך השנים, זה לקנות מתנות לחג לעובדים. בין אם מדובר בעסק גדול ובין אם מדובר בעסק קטן וצנוע, ואפילו בקרב בעלי מקצוע המעסיקים פועלים, מקובל לרכוש מתנה לחג. בישראל נהוג לעשות זאת פעמיים בשנה, ראש השנה ופסח.

למה קונים מתנות חג לעובדים?

הרעיון של מתנות לעובדים נובע משלוש סיבות עיקריות:
סיבה ראשונה, להודות להם על עבודתם הקשה, המסירות והנאמנות שלהם לבית העסק.
סיבה שנייה, לייצר מקור הזדהות עבורם. משהו שיגרום להם להמשיך ולרצות להיות חלק מבית העסק ולא למהר לחפש אופציות אחרות בחוץ.
סיבה שלישית היא רוח החג. בחגים נהוג לקנות מתנות אחד לשני וזה לא פוסח על מקומות עבודה.
בישראל, המנהג של מתנות לחג, כאמור, מקובל בשני חגים עיקריים, ראש השנה ופסח, ולרוב המתנות הנרכשות לעובדים הן קשורות כך או אחרת לחג, אך הן יכולות להיות גם מתנות רב שימושיות לכל ימות השנה. כלומר, לא בהכרח מחפשים את המתנה שקשורה לחג ולמסורות שלו, אלא מעסיקים רבים הרבה פעמים גם קונים מתנות לעובדים שיכולות לשרת אותם גם בימים אחרים, רגילים.

מעמד לעציץ בעיצוב יוקרתי עשוי חרס בגוון בז’
מעמד לעציץ בעיצוב יוקרתי עשוי חרס בגוון בז’

איך תבחרו מתנה לחג לעובד?

בראש ובראשונה תרצו לחפש מתנה שעומדת בגבולות התקציב שלכם. באופן טבעי, התקציב יקבע על פי היכולות של בית העסק מחד ועל פי כמות העובדים להם תרצו ותצטרכו לקנות מתנות. מאחר ותרצו להשקיע במתנה איכותית, אז בוודאי תנסו שהתקציב העומד לרשותכם יתחלק בצורה נכונה.
שנית, בשביל שהעובדים שלכם יוכלו ליהנות מהמתנה ולעשות בה שימוש אפקטיבי, אזי שיהיה נכון מצידכם לקנות מתנה שתוכל לשרת אותם באופן אמיתי ורצוי לאורך זמן (גם אם זה מתנה ספציפית לחג, הרי הם יוכלו לחזור ולעשות בה שימוש גם בשנים הבאות). למשל, אתם יכולים לחשוב על רכישת סט סירים. זו מתנה שתוכל לשרת את העובדים שלכם לאורך זמן באופן אמיתי.אין מטבח שלא זקוק לסירים. גם אם לעובד מסוים מספיק, עדיין הוא יכול לאחסן את המתנה ולהשתמש בה באירועים מסוימים או אפילו רק בחג ספציפי.
שלישית, אתם צריכים לבחור מתנה מתאימה לקהל היעד. אין טעם לקנות מתנה שלא תתאים לקהל העובדים שלכם. גם כאן, יש יתרונות ברכישת מתנות כמו כלי מטבח פוד אפיל או דברים דומים שיכולים לשרת כל אחד ואחת, בין אם הוא רווק או רווקה, נשואים, משפחה עם ילדים ועוד.
ארבע, כפי שציינו, תמיד אפשר למצוא מתנות בהקשר לחג. אלה יכולות להיות מתנות שניתן לעשות בהן שימוש אך ורק בחג עצמו. למשל, ישנם כלי הגשה המתאימים ספציפי לפסח. אפשר גם למצוא סטים למטבח שיכולים להתאים בצורה מדויקת לראש השנה. אפשר גם למצוא דברים שהעובדים יכולים להחליט שהם יעשו בהם שימוש אך ורק בחג.
חמש, חשוב לרכוש מתנה שהעובדים יכולים להשתמש בה באופן רב פעמי ולא פעם אחת. כלומר, מוטב לקנות כלי מסוים למטבח, אפילו אם העובד לא יעשה בה שימוש קבוע, מאשר לרכוש בקבוק יין שיסתיים אחרי שיפתחו אותו.
הסיבה היא, שמתנה כזו היא בעלת משמעות רבה יותר, היא יוצרת זהות וזיקה הרבה יותר משמעותיים בין העובד לבין מקום העבודה.

תמונת קיר בגוון בז' ושילוב גבעול פרחים בצבע לבן
תמונת קיר בגוון בז' ושילוב גבעול פרחים בצבע לבן

לסיכום, רכישת מתנות לחג היא מסורת מאוד יפה וייחודית, אך בשביל שיהיה אפשר ליהנות ממנה, מוטב להשקיע בתהליך הרכישה מספיק זמן ומחשבה, כך ניתן לרכוש מתנות ייחודיות שיותירו רושם טוב על העובדים ויגרמו להם שמכירים בערך שלהם.
אצלנו  באתר בי יוניק עיצוב הבית תוכלו למצוא קטלוג עשיר ומגוון של מתנות לעובדים. תבקרו ותגלו!

כתבות נוספות

מתנות לעובדים
מתנות מקוריות לחג

מתנות חג לעובדים – מה חשוב לדעת

קניית מתנות חג לעובדים הפכה להיות מסורת, בטח בקרב חברות ובתי עסק ישראלים. היכנסו וקראו טיפים ורעיונות למתנות חג לעובדים, לקוחות או ספקים.

עגלת הקניות שלך0
אין מוצרים בעגלה!
0