משלוחים חינם בכל הזמנה מעל 499 ש״ח
לוגו בי יוניק עיצוב הבית אונליין
מה אתם מחפשים?
Close this מה אתם מחפשים? box.

איך שידות צד למיטה משדרגות את עיצוב החדר

שידות צד למיטה
שידות צד למיטה משרתות אותנו, הן בהיבט המעשי, והן בהיבט של עיצוב וסגנון החדר. היכנסו לקרוא!

שתפו לחברים

הרבה פעמים, לפני שאנחנו הולכים לישון, אנו רוצים לבדוק הודעות בפלאפון, לקרוא ספר או לצפות בטלוויזיה. אחרי שמסיימים, אנחנו צריכים להחליט איפה לשים את הפריטים השונים, בשביל שלא יילכו לאיבוד ולא להשאיר אותם על הרצפה או במיטה. זו אחת הסיבות מדוע אנחנו צריכים שידת צד למיטה. שידה שהיא פריט ריהוט הכרחי בכל חדר.

בכל חדר שינה, אנחנו יכולים למצוא מגוון פריטי ריהוט מסוימים שהם חיוניים לשימוש ולעיצוב החדר, ואנחנו לא יכולים להסתדר בלעדיהם. מדובר על פריטים כגון, מיטה, ארון, שידה לבגדים או לאיפור, וכן יש פריט אחד נוסף שהוא חובה בכל חדר שינה, שידת צד.

שידות צד למיטה משרתות אותנו, הן בהיבט המעשי, בזכות העובדה שאנחנו יכולים להשתמש בהן בצורות שונות, והן בהיבט של עיצוב וסגנון החדר. מאחר והן מוסיפות אלמנט עיצובי מיוחד לחדר השינה. בין אם הן דומות ועשויות כמו פריטי ריהוט אחרים ובין אם קונים אותן בנפרד,  עשויות מחומרים שונים, ומעוצבות אחרת.

למה אנחנו צריכים שידות צד למיטה?

שידות צד למיטה חיוניות עבורנו במספר דברים:

ראשית, הן מספקות לנו פריט ריהוט נוח לשימוש, זמין ונגיש, כשאנחנו יושבים או שוכבים במיטה. במקום שנצטרך לקום אל השולחן או למקום אחר, אנחנו יכולים להציב על גבי השידה מספר פריטים חיוניים עבורנו. למשל, טלפון, מטען, שעון מעורר, מנורה, וכן אנחנו יכולים להניח על השידה פריטים שאנחנו משתמשים בהם לפני השינה או כשאנחנו מתעוררים.

שנית, השידה יוצרת זרימה יותר טבעית ונכונה בחדר השינה. היא מאפשרת חיבור טבעי בין הפריטים השונים. במקום שיווצר מרווחים גדולים בין פריטי הריהוט השונים, מוטב שתהיה זרימה יותר טבעית ונכונה.

שלישית, שידות צד למיטה מוסיפות הרבה סטייל לחדר. בין אם מדובר בשידות עם מגירות, מדפים, ארונות או שידות "ריקות", בין אם מדובר על שידות על רגליים או שידות צמודות לרצפה. שידות עץ, זכוכית או אחרות. כל שידה יכולה להוסיף לסטייל של החדר בצורה מסוימת, על פי סגנון העיצוב שלו.

לסיכומו של חלק זה, שידות צד למיטה הן גם חיוניות באופן מעשי, גם מאפשרות לנו ליצור סדר והרמוניה בחדר וגם מוסיפות אלמנט עיצובי ייחודי משלהן.

איך בוחרים שידות צד למיטה?

אנחנו בחברת בי יוניק מציעים לכם מגוון אפשרויות של שידות צד למיטה. בין היתר, אנחנו מציעים ללקוחות שלנו שידות עץ, זכוכית, שידות על רגליים, שידות צמודות קרקע או שידות תלויות על קיר.

ישנם מספר דברים שצריך לבחון בטרם רוכשים שידות צד למיטה:

דבר ראשון, יש לבחון את גודל השטח שעומד לרשותנו בשביל לבחור שידה מתאימה. בין אם הכוונה שלנו היא להציב את השידה על הרצפה או לתלות אותה. חשוב שנוכל להציב אותה במקום נוח, זמין ונגיש, באופן שנוכל להשתמש בה בצורה אפקטיבית.

דבר שני, אנחנו צריכים להחליט איזו שידה אנחנו רוצים מבחינת המבנה והסגנון שלה. ישנן שידות הכוללות מגירות, שידות שיש בהן מדפים או ארון, וכן שידות בלי שום פתרון אחסון אלא רק מקום שניתן להניח עליו פריטים שונים.

דבר שלישי, יש לבחון את סוג החומר ממנו עשויה השידה, כך שיהיה תואם לפריטי ריהוט אחרים המוצבים בחלל החדר, בין אם הכוונה לשידת עץ ובין אם הכוונה לשידת זכוכית או מתכת.

אצלנו בבי יוניק, כאמור, תוכלו ליהנות מקטלוג עשיר של ריהוט לבית שישמשו אתכם גם מבחינה מעשית וגם יעזרו לכם ליהנות מאלמנטים נוספים לעיצוב הבית.

כתבות נוספות

מתנות לעובדים
מתנות מקוריות לחג

מתנות חג לעובדים – מה חשוב לדעת

קניית מתנות חג לעובדים הפכה להיות מסורת, בטח בקרב חברות ובתי עסק ישראלים. היכנסו וקראו טיפים ורעיונות למתנות חג לעובדים, לקוחות או ספקים.

עגלת הקניות שלך0
אין מוצרים בעגלה!
0