משלוחים חינם בכל הזמנה מעל 499 ש״ח
לוגו בי יוניק עיצוב הבית אונליין
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פחי אשפה למטבח – למה חשוב להשקיע בהם

פחי אשפה למטבח
לפני שנסביר איך בוחרים פח אשפה למטבח, חשוב לנו להדגיש אצלנו תוכלו ליהנות מקטלוג עשיר של פחי אשפה שיכולים להתאים לצרכים שלכם.

שתפו לחברים

ישנם בתים בהם נהוג להתייחס לפחי אשפה כפריט שימושי ולא יותר מכך. לעומת זאת, ישנם בתים בהם פחי אשפה הם פריטים שיכולים לשמש גם לעיצוב הבית. אצלנו בבי יוניק תוכלו למצוא קטלוג עשיר של פחי אשפה מעוצבים בסטייל המתאימים לכל בית

כשאנחנו ניגשים לרכוש פח אשפה למטבח, באופן טבעי, נקודת ההתייחסות שלנו היא כמה גדול הפח, האם וכיצד ניתן לסגור אותו בצורה הרמטית בשביל שהדברים לא יזלגו ממנו החוצה והריחות של הפסולת יישארו בתוך הפח ולא יצאו החוצה.

אך ישנו גורם נוסף שנרצה לבחון ברצינות כשאנחנו רוכשים פחי אשפה למטבח. מדובר על העיצוב ועל הסטייל שלהם. מאחר והפח הוא פריט ריהוט לכל דבר ויכול להוסיף אלמנט של עיצוב למטבח. בין אם אנחנו מחליטים להציב אותו באופן גלוי ובין אם אנחנו מחליטים להציב אותו בתוך הארון או במקום אחר, מוסתר מהעין.

איך בוחרים פחי אשפה למטבח

לפני שנסביר איך בוחרים פח אשפה למטבח, חשוב לנו להדגיש שתי נקודות מהותיות:

ראשית, אצלנו בבי יוניק, תוכלו ליהנות מקטלוג עשיר של פחי אשפה שיכולים להתאים לצרכים שלכם, בין אם זה מבחינת גודל, עיצוב, סגנון, סטייל והיבטים אחרים. אנחנו מציעים לכם מגוון רחב של פחים מסוגים שונים.

שנית, ההמלצה שלנו היא להחליף פחים אחד לכמה זמן, בין אם זה בגלל הצורך להתחדש ובין אם זה בגלל שהרבה פעמים, הריח והפסולת נדבקים לפח ויוצרים תחושה לא נעימה. לכן, לפני החגים, למשל, כשמארחים בני משפחה וחברים, אז מומלץ להתחדש בפח חדש למטבח.

הדרך הנכונה לבחור פחי אשפה למטבח

דבר ראשון, להתייחס לגודל הפח ולראות כיצד הגודל שלו יכול לשרת אותנו. מוטב לא לקנות פח גדול מדי, מאחר והוא עלול לתפוס הרבה מקום וזה עלול להיות גם לא נעים, בעין ובכלל. מנגד, חשוב שהוא לא יהיה קטן מדי, כי אז הוא לא יהיה פרקטי. בסופו של דבר, מלבד העובדה שהפח צריך לשרת אותו מבחינת עיצוב הרי שהוא גם צריך לשרת אותנו מבחינה מעשית.

דבר שני, עלינו לבחון עד כמה הוא נוח ופשוט לשימוש מבחינה מעשית. כלומר, אנחנו צריכים לבחון עד כמה פשוט להשתמש בו, בין אם זה אומר לפתוח ולסגור, לנייד אותו, מבלי שנצטרך להתאמץ יותר מדי ומבלי שהפסולת שאנחנו שופכים לתוכו תשפיע על הסביבה.

דבר שלישי, יש לבחון עד כמה קל לתחזק אותו. קרי לנקות, להסיר ממנו כתמים, להסיר ממנו ריחות לא נעימים. ככל שיש אפשרות לתחזק אותו בצורה פשוטה יותר, כך יהיה קל ונעים להשתמש בו לאורך זמן.

דבר רביעי, אם אנחנו בוחרים פח אשפה למטבח מעוצב ויפה, אזי מומלץ שהעיצוב שלו יתאים לסגנון של המטבח. הן מבחינת צבעים, הן מבחינת דוגמאות, הן מבחינת חומרים.

מה אנחנו מציעים לכם?

אצלנו בבי יוניק, תוכלו למצוא קטלוג עשיר של פחי אשפה למטבח מעוצבים בצורות שונות.

לדוגמא, אנחנו מציעים לכם פח אשפה אלקטרוני בצבעים: שחור, כסף, לבן, עם שילובים של צבעים נוספים. הפחים מגיעים בגודל 60 ליטר, והם מונחים על הרגליים.

כמו כן, אנחנו מציעים לכם פחי אשפה גדולים המתאימים למסעדות, משרדים ובתי עסק, פחים מלבניים עם טריקה שקטה, פחים מעוצבים בסגנון קלאסי, פחים מרובעים עם מנגנון טריקה שקטה בשלל צבעים ועוד שורה ארוכה של פחים בעיצובים וגדלים שונים.

אתם מוזמנים להתרשם מהקטלוג שלנו ולבחור את הפח הרלוונטי עבורכם, מבחינת גודל, עיצוב וסגנון. אנחנו בטוחים שאצלנו תמצאו את מה שאתם מחפשים.

כתבות נוספות

עגלת הקניות שלך0
אין מוצרים בעגלה!
0