משלוחים חינם בכל הזמנה מעל 499 ש״ח
לוגו בי יוניק עיצוב הבית אונליין
מה אתם מחפשים?
Close this מה אתם מחפשים? box.

ריהוט מראה – איך הם משדרגים את הבית

ריהוט מראה
ריהוט מראה יכול לשפר באופן דרמטי את המראה של הבית. דוגמאות של ריהוט מראה, היכנסו לקרוא!

שתפו לחברים

ריהוט מראה יכול לשפר באופן דרמטי את המראה של הבית. אפשר להשתמש בריהוט כזה בכל חדר, בין אם זה בסלון, חדר שינה, מסדרונות. מוצאים את הפריט הנכון, רוכשים ומציבים במקום המתאים. אצלנו בבי יוניק, תוכלו ליהנות מקטלוג עשיר ומגוון של ריהוט מראה

שימוש בריהוט מראה, בין אם מדובר במראות גוף שלמות ובין אם מדובר במראות פנים, מראות צד או מראות אחרות, הפך להיות מאוד פופולארי עם השנים, ולא פעם המראות מחליפות פרטי אומנות אחרים. מדובר על פריטים שיכולים לעזור לשפר את העיצוב של המקום ולהפוך אותו להרבה יותר מרשים ויוקרתי.

ריהוט מראה יוקרתי בשילוב מראות גוף או מראות אחרות, מאפשר לייצר זוויות ייחודיות וליהנות מאפשרויות שונות, הן בזכות הריהוט עצמו והן בזכות השימוש באלמנטים של אור וצל, שימוש באופן בו מציבים את המראה ובדברים הנשקפים ממנה.

דוגמאות של ריהוט מראה

מראות גוף – מדובר על מראות אשר נתן לתלות אותן על הקיר או להציב אותן בנקודה מסוימת בחדר באמצעות מתקן המחובר אליה. באופן כזה שאפשר לראות את כל הגוף, מלמעלה עד למטה באופן מלא. הייחוד של מראה כזו, מעבר לעובדה שאפשר להשתמש בה באופן מעשי לתצפית על כל הגוף, הרי שהמראה בגלל הגודל שלה, מאפשרת לנו להשתמש בה כאלמנט עיצובי לכל דבר.

אצלנו תוכלו למצוא מראות גוף אובליות, מלבניות, אמורפיות עם מסגרות בצבעים שונים וכן מראות המגיעות במתקנים מיוחדים.

מראת קיר – פנים – מדובר על מראות שניתן לראות בהן רק את הפנים. אפשר להתקין אותן על הקיר או להציב אותן באמצעות מתקן מיוחד על גבי מדף או במקום אחר. ניתן למצוא אצלנו מראות פנים מעוגלות, אובליות ובצורות אחרות.

שידות מראה – מדובר בשידות יוקרתיות עם סטייל ייחודי, אשר משולבות בתוכן מראות. הן נועדו לאיפור וכן לשימוש עבור צרכים אחרים. אלו מראות מאוד מרשימות במראה שלהן מחד וכן השידות עצמן יכולות לשמש כפריט ריהוט שניתן להשתמש בו, בין אם זה בחדר שינה ובין אם זה בסלון ובכל מקום אחר.

איך בוחרים ריהוט מראה

לפני שניגשים לבחור ריהוט מראה לבית או לעסק, צריך לבחון היטב איך הוא יכול להשתלב בחלל בו אנחנו מבקשים להציב אותו. לשם כך, צריך לשים לב למספר נקודות:

ראשית, גודל החלל עצמו וגודל השטח שעומד לרשותנו בשביל שנוכל להציב את המראה בצורה נוחה, בטוחה, ובאופן שנוכל לעשות בה שימוש כפי שאנחנו רוצים. אם נציב את הפריט במקום דחוס וצפוף, לא נוכל ליהנות ממנו וכן לא נוכל ליהנות מהמראה בצורה אופטימאלית. חשוב שהמראה תוצב במקום שיהיה אפשר להשתמש בה באופן פשוט ונוח.

שנית, אנחנו צריכים לבחון איך פריט ריהוט מראה משתלב עם שאר הפריטים בחלל החדר, כך שתהיה זרימה טבעית בין החלקים השונים. חשוב שהפריט עם המראה יהיה קשור באופן טבעי לשאר הפריטים, ולא יהיה יוצא דופן בגודל או בעיצוב.

שלישית, רצוי לבחון פריט מראה, בין אם זו מראת גוף ובין אם זו מראת קיר פנים, מעוצבת בסטייל, יוקרתית, מרשימה, כפי שאנחנו מציעים לכם בקטלוג שלנו. זה יוסיף נופך ייחודי לחלל החדר. חשוב לבדוק מאילו חומרים הפריט עשוי, עד כמה פשוט לתחזק ולטפל בפריט הזה בצורה אופטימאלית.

לסיכום, אם אתם מחפשים ריהוט לבית, העסק או כל מקום אחר, זה הזמן ליצור איתנו קשר. הצוות שלנו בבי יוניק ישמח לעמוד לרשותכם בכל עת.

היכנסו לחנות שלנו והתרשמו ממבחר ענק של מוצרים לעיצוב הבית והמטבח.

כתבות נוספות

מתנות לעובדים
מתנות מקוריות לחג

מתנות חג לעובדים – מה חשוב לדעת

קניית מתנות חג לעובדים הפכה להיות מסורת, בטח בקרב חברות ובתי עסק ישראלים. היכנסו וקראו טיפים ורעיונות למתנות חג לעובדים, לקוחות או ספקים.

עגלת הקניות שלך0
אין מוצרים בעגלה!
0