משלוחים חינם בכל הזמנה מעל 499 ש״ח
לוגו בי יוניק עיצוב הבית אונליין
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך לקנות מתנה של סכו"ם או סט צלחות 

מתנות לחג
איך הופכים סכו"ם או צלחות למתנה המושלמת לחג. היכנסו לקרוא!

שתפו לחברים

כשחושבים על סכו"ם, צלחות או כוסות, בדרך כלל לא נהוג לחשוב עליהם כמוצרים שיכולים להוות מתנה. זו טעות. מדובר באחד המוצרים האידיאליים לשמש בתור מתנה. בין אם זו מתנה לחג ובין אם זו מתנה לעובדים. כל מה שצריך זה, לדעת איך לקנות בצורה נכונה. אצלנו בבי יוניק, תוכלו ליהנות מקטלוג עשיר ומגוון

בכל בית, ישנם מוצרים ופריטים שהם בסיסיים בשביל שדייריו יוכלו להתנהל בו בצורה נכונה ולקיים משק בית סדיר. בין הפריטים האלה, אנחנו יכולים למצוא סכו"ם, סט צלחות וכוסות. לא משנה אם מדובר במוצרים פשוטים וסטנדרטים ובין אם מדובר על מוצרים יוקרתיים, מעוצבים בצורה מרשימה ועשויים חומרים מיוחדים.

סכו"ם

זו אחת הסיבות מדוע סכו"ם או סט צלחות יכולים להוות מתנה נהדרת. למשל, אם אנחנו מוזמנים לארוחה משפחתית בחג, לארוחה אצל חברים, ובין  אם אנחנו מחפשים כיצד לצ'פר את העובדים בעסק במדינה יוצאת דופן. הרעיון הוא, שאנחנו יכולים להציע להם סכו"ם, צלחות וכוסות שיכולים לשמש אותם במשך שנים רבות, ביום יום או כשהם עורכים ארוחות חגיגיות.

איך הופכים סכו"ם או צלחות למתנה?

תחילה, אנחנו צריכים לשאול את עצמנו לשם מה אנחנו קונים את הפריטים האלה. האם המטרה שלנו היא לקנות מתנה לאירוע מסוים או מתנה כללית.

צלחות קרמיקה

למשל, אם אנחנו מבקשים לרכוש מתנה לזוג שרכש דירה חדשה או מתנה ליום הולדת, אזי שאנחנו צריכים לחפש סטים ייחודים, יוקרתיים, עם אלמנט אישי מסוים. אם אנחנו מחפשים מתנות לחג, אזי שאנחנו יכולים למצוא סטים יותר כלליים, סטים של סכו"ם או סטים של צלחות מזכוכית, סט צלחות קרמיקה או חומרים אחרים, שהם מיוחדים ומרשימים, אך חייבים בהכרח להיות יקרים.

כוסות לקפה

לאחר מכן, עלינו לשאול את עצמנו האם נרצה שהסט יכיל כמות מסוימת של פריטים. למשל, אפשר למצוא סטים עם מספר מסוים של צלחות ואפשר גם למצוא סטים עם כמויות גדולות או קטנות יותר. זה נכון גם לגבי סכו"ם. אפשר לבחור, במקרה זה, בין סטים הכוללים את כל החלקים הרלוונטיים, לבין סטים שכוללים רק מזלגות או רק מזלגות וסכינים. חשוב לציין, שניתן גם לרכוש, בנפרד, סט סכינים ייחודי המיועד לחיתוך בשר ודגים.

גביעים לבירה

לסיום חלק זה, אנחנו צריכים לשאול את עצמנו מה התקציב שעומד לרשותנו וכמה אנחנו מוכנים להשקיע. צריך לזכור, אם ברצוננו לרכוש מתנות לעובדים, אזי שייתכן מאוד ויהיה מדובר בכמות גדולה, לכן אולי נעדיף לחפש סטים מצומצמים יותר, במחירים יותר נוחים עבורנו. מנגד, אם מדובר על מתנות לעובדים, אזי שנהיה מוכנים להשקיע בכך סכום גבוה יותר.

מדוע זו מתנה משתלמת?

סט סכו"ם או סט צלחות יכולים להוות מתנה נהדרת לחג מכמה סיבות:

ראשית, תמיד יש צורך בכך. אפילו אם מאחסנים אותם בארון ולא משתמשים בהם, עדיין ייתכן מאוד ובעתיד ייעשה בכך שימוש. לכן זו יכולה להוות מתנה נהדרת גם בטווח ארוך.

שנית, ניתן ליהנות ממגוון רחב של אפשרויות. לא מדובר על סט אחד, דגם אחד, אלא ניתן למצוא סטים משלל חומרים, שלל עיצובים ודוגמאות. כל מה שצריך זה לבחור את הסט הרלוונטי.

שלישית, כאמור, זו מתנה אידיאלית לשלל אירועים ומועדים. ניתן למצוא סיבה בכל אירוע ומועד לקנות פריטים אלו או פריטים אחרים דומים בתור מתנה.

אנחנו בבי יוניק עיצוב הבית אונליין, מציעים לכם מגוון רחב של סטים לסכו"ם, צלחות, כוסות ועוד, אותם ניתן להזמין דרך האתר שלנו ולקבל אותם בהקדם.

כתבות נוספות

עגלת הקניות שלך0
אין מוצרים בעגלה!
0