משלוחים חינם בכל הזמנה מעל 499 ש״ח
לוגו בי יוניק עיצוב הבית אונליין
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עיצוב שולחן – מה יכול לעזור לכם לעצב את השולחן

עיצוב שולחן
מה יכול לשמש אותנו לעיצוב שולחן וכיצד בוחרים פריטים לעיצוב השולחן. היכנסו לקרוא!

שתפו לחברים

כשאתם עורכים ארוחה לחברים ובני משפחה, מעבר לשאלה מה ניתן להגיש, מתי וכיצד, ישנו דבר נוסף שאתם צריכים נוסף שאתם לשאול את עצמכם והוא, כיצד תוכלו לעצב את השולחן בצורה יפה, כך שהארוחה לא רק תהיה טעימה אלא רק תיראה יפה, מיוחדת ומרשימה. בזכות המוצרים שלנו בביו יוניק, תוכלו לעצב את השולחן שלכם בצורה מאוד יפה

עיצוב שולחן הוא דבר ייחודי שהרבה מאוד אנשים משקיעים זמן ומחשבה, אפילו אם מדובר בעיצוב פשוט וסטנדרטי או בעיצוב שנועד לארוחה משפחתית קטנה ולא בהכרח לאירוע משמעותי וגדול.

ההסבר הוא פשוט, כשאנשים יושבים סביב השולחן ומתכווננים לארוחה, הם רוצים שהסועדים ירגישו בנוח, הם רוצים שהסועדים יתרשמו לא רק מהאוכל המוגש להם, אלא גם מהפריטים השונים המוצבים על השולחן, בין אם מדובר בדברים שמיועדים לארוחה באופן מעשי ובין אם מדובר על דבירם אחרים.

מגשי אירוח

מה יכול לשמש אותנו לעיצוב שולחן?

עיצוב שולחן הוא מושג מאוד נרחב, שכן אנחנו יכולים להשתמש בהרבה מאוד פריטים, באופן קבוע או מזדמן, בכל ארוחה או רק בארוחות חגיגיות, לצרכים שימושיים או לצורך עיצוב בלבד. עיצוב שולחן הוא דבר מאוד מיוחד אשר משלב בתוכו פרטים ומוצרים שונים.

בוצ'ר עץ

הנה דוגמא למספר פריטים שיכולים לשמש בתור מוצרים לעיצוב שולחן:

  • מגשי אירוח – מגשים אותם ניתן להניח על גבי השולחן, ועליהם להניח פריטים שונים, על פי סוג האירוח.
  • קומקומים וקנקנים – כאלה המיועדים להגשת שתייה חמה או קרה. במקום להשתמש בפריטים פשוטים, ניתן להשתמש בפריטים מעוצבים ומהודרים בצורה יפה ומרשימה.
  • בוצ'רים וקרשי חיתוך – אחת הדרכים המרשימות לערוך ארוחה לחברים ובני משפחה, היא להשתמש בבוצ'רים וקרשי חיתוך המיועדים לבשר, דגים, גבינות, ירקות. מדובר על מתקנים מעוצבים ומרשימים המוסיפים נופך יוקרתי לארוחה וגם ניתן להשתמש בהם בצורה מאוד נוחה ופשוטה.
  • כלי הגשה – לצד מגשי אירוח, אפשר למצוא כלים שונים להגשה, מזכוכית, קרמיקה, קריסטל או חומרים אחרים. מדובר על כלי הגשה בעיצובים שונים שניתן להשתמש בהם בכל פעם כשמארחים חברים ובני משפחה.
  • אגרטלים – עוד דרך לעצב שולחן בצורה יפה, היא באמצעות שימוש באגרטלים או אמצעים אחרים בהם ניתן לאחסן צמחים, בין אם הם אמיתיים ובין אם הם מלאכותיים. חשוב לציין, שבניגוד נניח לפריטים הקודמים שציינו, אזי שאגרטלים אלו יכולים להישאר על השולחן גם אחרי שהארוחה מסתיימת ואוספים את כל הפריטים השונים.

קומקום יוקרתי
כיצד בוחרים פריטים לעיצוב שולחן

בראש ובראשונה, אנחנו צריכים לשאול את עצמנו מה יכול להתאים לשולחן ולסגנון ההגשה. אנחנו צריכים לרכוש פריטים מיוחדים, יוצאי דופן, שיכולים לעצב את השולחן בצורה יפה ומרשימה. בפרט אנחנו רוצים לספק מוצרים אלו בתור מתנות, בין אם זה מתנות לחג או מתנות לעובדים. אנחנו צריכים לבחור בקפידה, פריטים שבאמת יכולים להתאים לשם כך.

שנית, אנחנו צריכים לבחון איך אפשר להשתמש בפריטים בצורה יעילה ולא רק שיהוו פריטים לעיצוב. למשל, אם אנחנו רוכשים כלי הגשה, חשוב שהם יהיו נוחים ובטוחים לשימוש ולא רק מעוצבים יפים. בפרט אם אנחנו מבקשים לקנות בתור מתנה למישהו. חשוב להקפיד שהפריט יהיה בטוח לשימוש עבורו.

דקנטר יוקרתי

שלישית, אנחנו צריכים לבדוק מה נדרש בשביל לשמור עליהם שלא ייהרסו. איך מנקים אותם, איפה אפשר לאחסן אותם, באילו חומרים אפשר להשתמש איתם ועוד.

אצלנו בבי יוניק, תוכלו למצוא קטלוג עשיר של מוצרים לעיצוב שולחן. אנחנו מזמינים אתכם לבדוק, להתרשם, ולהזמין.

כתבות נוספות

עגלת הקניות שלך0
אין מוצרים בעגלה!
0