משלוחים חינם בכל הזמנה מעל 499 ש״ח
לוגו בי יוניק עיצוב הבית אונליין
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עציצים – המתנה המושלמת לכל אחד ואחת

עציצים לבית
למה עציצים לבית הם מתנה מושלמת ואיך בוחרים עציצים או צמחים מלאכותיים בצורה נכונה. היכנסו לקרוא!

שתפו לחברים

מאז ומתמיד, עציצים היוו מתנה נהדרת לבית. בכל פעם כשאנחנו מוזמנים לארוחה או למפגש, אנחנו מקפידים להביא עציץ מתנה, בכל פעם כשאנחנו רוצים לשמח חבר או חברה, אנחנו רוכשים להם עציץ. לא במקרה. הרי בכל מקום בו יש עציץ, אפשר להרגיש תחושה של חיות. אצלנו בבי יוניק, תוכלו ליהנות ממגוון עציצים לבית אותם תוכלו לתת במתנה לחברים ובני משפחה

זה לא תמיד פשוט וקל למצוא מתנות לחברים ובני משפחה, ובטח לא לאנשים שאנחנו לא מכירים מקרוב ובכל זאת מוזמנים אליהם לארוחות או נפגשים איתם בבית שלהם ומעוניינים לרכוש להם מתנה כאות תודה על כך שהזמינו אותנו.

אחד הדברים שאנחנו יכולים לקנות ולתת במתנה, ללא חשש שהצד השני לא יאהב את מה שאנחנו קנינו לו, הם עציצים לבית. אנחנו יכולים לבחור בין עציצים אמיתיים לבין צמחיה מלאכותית, כזו שיוצרת אווירה טבעית מבלי שיש צורך לטפל בה יותר מדי.

למה עציצים לבית הם מתנה מושלמת?

לפני שנסביר מדוע עציצים לבית הם מתנה נהדרת, חשוב להדגיש, עציצים כמו פריטים רבים אחרים, הם אקססוריז לבית, מוצרים שניתן לעצב איתם חללים שונים, וניתן גם להפיק מהם תועלות שונות. במקרה של עציצים או צמחיה מלאכותית, אזי שהתועלת מופקת מכך שמדובר בפריטים שיוצרים גם אווירה מיוחדת וגם יוצרים תחושה שהבית איננו רק קירות ולבנים, אלא יש בו גם משהו מן הטבע.

צמחיה מלאכותית

עציצים לבית מהווים מתנת נהדרות, בין אם אלו מתנות לחג ובין אם אלו מתנות לעובדים, חברים או בני משפחה, מאחר והם יכולים לייצר תחושה מאוד נעימה ומיוחדת מצד אחד, ומצד שני, הם עוזרים בתהליך של עיצוב הבית, הן בזכות המראה והסגנון שלהם והן בזכות הצבעים והצורות שלהם.

צריך לזכור עוד נקודה, עציצים לבית, כשהם אמיתיים, גם מייצרים ריחות נעימים, יכולים להוציא פרחים, ולייצר תחושה מאוד מיוחדת ונעימה בכל מקום בו להציב אותם. אפשר להניח אותם באדן החלון או המרפסת ואפשר להציב אותם על שולחן או מדף.

מי שמעדיף לרכוש מתנה שלא צריך להשקיע בה הרבה זמן טיפול, יכול תמיד לבחור באופציה של צמחיה מלאכותית, פרחי משי בצבעים שונים, דוגמא, לבן בשילוב ירוק, לבן חלק, אדום, ורוד, צהוב או בשילובים אחרים. פרחים אלו ניתן להניח בכל מקום, ללא חשש, וליהנות מהיופי שלהם.

איך בוחרים עציצים או צמחים מלאכותיים בצורה נכונה

דבר ראשון, צריך להתאים את הצמח לבן אדם שמקבל אותו. ישנם אנשים שיש להם זמן וסבלנות לטפל בצמחים, לכן הם גם ישמחו לקבל מתנות בדמות צמחים הדורשים השקעה. מי שאין לו זמן או סבלנות, יעדיפו לקבל צמחיה מלאכותית או עציצים לבית שלא דורשים טיפול.

כדים לעציצים

דבר שני, צריך לבחון את הגודל שלהם. מצד אחד, נכון יהיה לקנות עציץ גדול ומרשים, מצד שני, יהיה נכון גם לקחת בחשבון שלא כל אחד יכול להניח עציץ כזה בבית. לכן חשוב להקפיד על מידתיות. מוטב לקנות עציץ בגודל בינוני, אז הרבה יותר קל למצוא עבורו מקום.

דבר שלישי, יש לבחון מה התכונות שלו, בשביל לדעת אם הוא מוציא פרחים או שישנם דברים אחרים רלוונטיים שחשוב לדעת עליו, לטיפול בו בכלל. אם מדובר בצמחיה מלאכותית אז באופן טבעי, אין הרבה מה לברר לגביה, אלא רק שאלת העמידות.

דקל מלאכותי

אם אתם מחפשים מתנות לחג בדמות עציצים, צמחיה מלאכותית או אקססוריז לבית אחרים, זה הזמן להיכנס לקטלוג שלנו בבי יוניק, להתרשם ולהזמין.

כתבות נוספות

עגלת הקניות שלך0
אין מוצרים בעגלה!
0