משלוחים חינם בכל הזמנה מעל 499 ש״ח
לוגו בי יוניק עיצוב הבית אונליין
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כסאות לפינת אוכל – איך לבחור את הכסא המתאים

כסאות לפינת אוכל תמונה לבלוג
פינת אוכל הוא חלל מאוד משמעות בבית, הן מבחינת אופי השימוש והן מבחינת האופן בו אנחנו בוחרים לעצב אותו.

שתפו לחברים

פינת אוכל הוא חלל מאוד משמעות בבית, הן מבחינת אופי השימוש והן מבחינת האופן בו אנחנו בוחרים לעצב אותו. לכן, כשאנחנו ניגשים לבחור כסאות לפינת אוכל, עלינו לקחת בחשבון, איך נוכל להשתמש בהם בצורה נכונה, וכיצד הם יוכלו לעזור לנו לעצב אותו בצורה יפה ומרשימה"

בעת תהליך תכנון עיצוב הבית, אנחנו נרצה להקדיש מחשבה וזמן בכל מה שקשור לתכנון פינת אוכל. זה המקום בו אנחנו נשב עם בני המשפחה לארוחות משותפות, זה המקום בו אנחנו נארח בני משפחה וחברים לארוחות חגיגיות. בבתים רבים, ילדים נוהגים להשתמש בפינת אוכל בשביל להכין שיעורים והורים נוהגים להשתמש בה בשביל לסדר חשבונות ולסדר דברים.

פינת אוכל, כידוע, מורכבת משולחן וכסאות מתאימים. אך לצד זה, אפשר למצוא כסאות לפינת אוכל אשר אינם בהכרח חלק מהמערכת, אלא נרכשים בנפרד בתור ריהוט משלים לבית. כך למשל, אנחנו יכולים למצוא פינות אוכל שיש בהן כסאות נוספים לישיבה, בין אם זה בשביל לשתות קפה או לצרכים אחרים.

דוגמאות של כסאות לפינת אוכל

הדוגמא הקלאסית של כסאות המיועדים לפינת אוכל, הן כסאות בר. מדובר על כסאות גבוהים אשר מונחים לרוב ליד דלפק. נהוג להשתמש בכסאות כאלה במטבחים פתוחים שיש בהם דלפק חוצץ (בגובה חצי קיר) בין חלל המטבח לבין פינת האוכל, או להבדיל, במטבחים בהם יש אי מפריד סביבו אפשר לשבת.

אופציה אחרת לצד כסאות בר או במקומם, אלו כסאות קפה שגרתיים. מדובר על כסאות בגובה רגיל, אך עם הבדל מהותי בינם לבין כסא המוצב ליד השולחן. כסא זה מעוצב בצורה שונה, בצורה יותר מיוחדת ומודרנית, וכן הוא הרבה יותר נוח לישיבה ממושכת. יש מי שבוחר לרכוש כסאות כאלה, על מנת לאפשר לדיירים או לאורחים שלהם, לשבת בנעימים ולשתות קפה בחלל פינת האוכל. במקרים רבים, חלק מאותו ריהוט משלים לבית בפינה זו, יהיה שולחן המיועד לשתיית קפה.

אצלנו בבי יוניק, תוכלו ליהנות מקטלוגים עשירים ומגוונים של כסאות לפינת אוכל. אנחנו מציעים לכם מגוון רחב של אפשרויות המתבססות על עיצובים שונים ושלל חומרים. הכיסאות שאנחנו מציעים לכם יכולים להתאים לכל סגנון של פינת אוכל בכל דירה, גדולה או קטנה,  דירה בה מתגוררים בני משפחה, זוגות או רווקים.

איך בוחרים כסאות בצורה נכונה?

בעת תהליך תכנון פינת אוכל, אנחנו צריכים לבחון היבט את כל המאפיינים והפרטים, על מנת שנוכל לבחור כסאות לפינת אוכל בצורה נכונה. עלינו לזכור, הכיסאות אמורים לשרת אותנו במשך זמן רב, הם אמורים לשרת אותנו לצרכים שונים במהלך השימוש שלנו בהם, ויתרה מזו, הם אמורים להוות חלק אינטגראלי מפינת האוכל ולא להיראות כאילו הם נטע זר במקום.

למשל, אנחנו צריכים לבחון את הגודל שלהם ואיזה שטח הם תופסים. נכון שכסאות, בניגוד לשולחנות, לא תופסים שטח משמעותי, אך אם אנחנו רוכשים כסאות המיועדים לשתיית קפה למשל ולא כסאות בר, אזי שהשטח שהם דורשים יותר משמעותי.

כמו כן, אנחנו צריכים להתייחס לשאלה כיצד הם מעוצבים והאם זה מתאים לסגנון שלנו, מאילו חומרים הם עשויים ואיך אנחנו יכולים לנקות אותם אם נידרש, וכן מה המשקל שלהם, אם נרצה לנייד אותם ממקום למקום.

נקודה אחרונה שאנחנו צריכים לשאול את עצמנו, כיצד ניתן להציב אותם במקום כזה או אחר, בשביל שנוכל להשתמש בהם בצורה בטוחה ונוחה.

אצלנו בבי יוניק, כאמור, תוכלו למצוא מגוון רחב של כסאות לפינת אוכל שישמשו אתכם באופן מעשי וכן מבחינת עיצוב הבית בצורה מרשימה.

 

 

כתבות נוספות

עגלת הקניות שלך0
אין מוצרים בעגלה!
0