משלוחים חינם בכל הזמנה מעל 499 ש״ח
לוגו בי יוניק עיצוב הבית אונליין
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כלי בישול – מה אנחנו צריכים במטבח שלנו

מחבתות
אילו כלי מטבח אנחנו צריכים במטבח שלנו, ואיך בוחרים כלי בישול וכלים למטבח.

שתפו לחברים

יש הטוענים שטבח טוב, יכול להכין ארוחה גם מהכלים הפשוטים והסטנדרטים ביותר. זה אולי נכון, אך אם אנחנו רוצים להכין ארוחה מושקעת, איכותית וטעימה, מוטב שיהיו לנו את כל הכלים הנדרשים במטבח ואסור לנו לפספס דבר

אחד השינויים המהותיים שעברה ישראל במהלך השנים בא מעולם הקולינאריה והבישול. המטבח הישראלי השתפר פלאים במהלך השנים, ולראיה, היום אנחנו יכולים למצוא קטלוגים עשירים של כלי בישול מסוגים שונים אשר משמשים את הישראלים ומאפשרים להם להכין ארוחות מושקעות בכל עת שירצו.

לדוגמא, אצלנו בבי יוניק, אפשר למצוא קטלוג עשיר ומגוון של כלי בישול, הכולל סירים, סכו"ם, קרש חיתוך, קופסאות אחסון, בוצ'ר מעץ ועוד שלל פריטים בעזרתם אפשר להכין ארוחה מושקעת וטובה. לא רק שהכלים האלה הכרחיים לבישול, הם גם מאפשרים לייצר סדר, הן בכל מה שקשור לפריטי מזון והן בכל מה שקשור לפריטים וחפצים הנדרשים לתהליך הבישול.

מה אנחנו צריכים במטבח שלנו?

ישנם דברים הנחשבים בסיסיים לעבודה במטבח. כל טבח מתחיל יודע שבלעדיהם הוא לא יכול לעבוד. מדובר על מוצרים שאפשר למצוא בכל משק בית, גדול או קטן.

לדוגמא, אי אפשר לקיים מטבח בלי סירים ומחבתות. רצוי מאוד שנחזיק ברשותנו סט של כל אחד מהם, עם פריטים במספר גדלים. יש לכך שתי סיבות:

סיבה ראשונה, בצורה כזו אנחנו יכולים להכין מספר דברים במקביל ולהשתמש בשני כלים או יותר.

סיבה שנייה, לעיתים יש משמעות לגודל הסיר או גודל המחבת בהם נשתמש. לכן חשוב שאנחנו נקפיד שיהיו לנו מספר גדלים.

פריט נוסף שאנחנו חייבים להחזיק במטבח, הוא קרש חיתוך. פריט זה יאפשר לנו לחתוך ירקות, בשרים, דגים ולבצע פעולות אחרות בצורה מסודרת ונקייה, מבלי שנגרום נזק לשיש. אם אנחנו מחזיקים קרש חיתוך, מתבקש להחזיק גם סט של סכינים בגדלים שונים. ההבדלים בין הסכינים יהיה באורך הסכין ובלהב שלו.

עוד פריט שאנחנו צריכים להחזיק במטבח הן קופסאות אחסון. קופסאות אחסון למטבח, כגון לפירות, ירקות, תבלינים, מלחיה, פלפליה, ופריטים אחרים בהם אפשר לאחסן מוצרי מזון, הן במקרר והן בחוץ. מוצרים אלו צריכים לאפשר לנו לאחסן מזון בצורה הרמטית, בשביל שהשפעות חיצוניות לא יגרמו נזק, וכן בשביל ששום דבר לא יזלוג החוצה.

בנוסף לכל זה, הרי שאנחנו צריכים גם להחזיק במטבח שלנו פריטים שיכולים להקל עלינו בתהליך העבודה, למשל, חותך ירקות, בוצ'ר מעץ, מתקן לנייר ספיגה, מייבש כלים ומתקנים אחרים המאפשרים, כאמור תהליך עבודה אפקטיבי, מסודר ונקי.

איך בוחרים כלי בישול וכלים למטבח?

הדרך הנכונה לבחור כלי בישול וכלים למטבח באופן כללי, היא להתייחס להיבט המעשי. כלומר, עד כמה נוח ויעיל לעבוד עם הכלים השונים, וכיצד הם יכולים לשרת אותנו. מעבר לכך, עלינו להתייחס לשאלה, עד כמה הכלים עמידים וחזקים, באופן כזה שנוכל להשתמש בהם לאורך זמן מבלי שנצטרך להחליף אותם באחרים.

לדוגמא, אם אנחנו קונים סירים, חשוב לשים לב שאנחנו יכולים להשתמש בהם מבלי שהמזון יידבק, מבלי שהסיר יישרף, ויהיה לנו קל לנקות אותו ולהמשיך להשתמש בו בצורה סדירה. זה נכון גם למחבתות וכן לגבי כלים אחרים אותם אנחנו בוחרים לרכוש עבור המטבח שלנו.

לסיכום, אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו, בי יוניק, ולקבל מאיתנו את כל המידע הרלוונטי בנושא, וכמובן לבצע רכישה של כלי בישול, סירים, מחבתות וכלים אחרים. אנחנו כאן לרשותכם בכל עת, מבטיחים לכם שתיהנו עם כל הזמנה שתבצעו אצלנו.

 

 

 

כתבות נוספות

עגלת הקניות שלך0
אין מוצרים בעגלה!
0