משלוחים חינם בכל הזמנה מעל 499 ש״ח
לוגו בי יוניק עיצוב הבית אונליין
מה אתם מחפשים?
Close this מה אתם מחפשים? box.

ריהוט מראה – איך מראות יכולות לשנות את העיצוב של הבית

ריהוט מראה לבלוג

שתפו לחברים

ריהוט מראה, הוא אחד מפריטי הריהוט הפופולאריים היום בכל בית ובכל מבנה שאמור לשמש אנשים ללינה וצרכים אחרים. החוכמה היא לדעת כיצד לבחור ריהוט שיתאים מבחינה פונקציונאלית ומבחינת עיצוב המקום

אנחנו רגילים למצוא מראות בחדרי אמבטיה, שם אנחנו נעזרים בהן על מנת שנוכל לראות את הפנים שלנו בזמן שאנחנו מסתדרים ומתארגנים בבוקר, אחרי שאנחנו מתעוררים, בלילה, לפני שאנחנו הולכים לישון, ובכל עת כשאנחנו רוצים לצאת מהבית. אך מראות יכולות לשרת אותנו גם בדרכים אחרות, ויכולות לשמש גם כפריט עיצוב לכל דבר.
ריהוט מראה יכול לשפר ולשדרג באופן ניכר את העיצוב של חלל המבנה, בו אנחנו מבקשים להתקין או להציב אותה. ניתן למצוא דוגמאות ועיצובים שונים של מראות, אשר נבדלים אחת מהשנייה, בגודל, צורה, סגנון ובשלל היבטים אחרים.

שידת מראה

ריהוט מראה – אלו סוגים אנחנו יכולים למצוא?

כאמור, אפשר למצוא דוגמאות שונות של ריהוט מראה אשר יכולות להתאים לחלל המבנה, בו אנחנו מבקשים להציב או להתקין את המראה.

שידות מראה – שידת מראה היא שידה מעליה מונחת או תלויה מראה. לעיתים אפשר לראות קשר פיזי בין שני החלקים ולעיתים מדובר על שני חלקים נפרדים, אך כאלה שמעוצבים בצורה דומה ולכן הם נמכרים ביחד.
שידת מראה יכולה להתאים למגוון רחב של מקומות. בראש ובראשונה, חדרי שינה. שם נהוג להשתמש בשידה בשביל שיהיה נוח להתאפר. אפשר גם למצוא שידת מראה בחדר נוחיות או במסדרון הבית.
ניתן למצוא דוגמאות שונות גם של שידת מראה. למשל, שידת צד מראה כזו שיכולה להתאים, למשל, לצד המיטה. ישנה כמובן דוגמא קלאסית של שידת מראה רגילה, כשהמראה מותקנת מעל השידה, בחלק ייחודי של החדר המיועד לה.

שידת צד מראה

קומודות מראה – מדובר על פריט ריהוט יותר מסיבי, עם הרבה יותר חלקים. קומדות כוללות מספר מגירות בהן ניתן לאכלס פריטים שונים, כשמעליה תלויה מראה. ניתן למצוא דוגמאות שונות של קומודת מראה, מהן אפשר לבחור את הסגנון המותאם לחדר.

קומודת מראה

מלבד פריטים אלו, אפשר כמובן למצוא ריהוט מראה רגיל, כלומר, מראה ללא פריט ריהוט ייחודי או מראה המגיעה עם מגירה קטנה או מדף עליו אפשר להניח פריטים שונים. היתרון של פריט זה על הפריטים שציינו הוא, שניתן לתלות את המראה בכל מקום, ולא צריך לפנות שטח במיוחד בשבילה.
לצד מראות תלויות, אפשר למצוא גם מראות שניתן להציב על הרצפה. מראות אלו מאפשרות לנו לראות את כל הגוף במלואו. יש להן גם פונקציה מעשית והן גם משמשות בתור פריט עיצוב אידיאלי לחדר.

קומודה

כיצד בוחרים ריהוט מראה?

על מנת לבחור ריהוט מראה, בין אם זו שידת מראה, שידת צד או קומודת מראה, אנחנו צריכים תחילה לבחון את גודל החלל שעומד לרשותנו, האופן בו הוא מעוצב והיכן אנחנו יכולים ורוצים להציב את הפריט.
חשוב שהפריט יוצב במקום שתהיה לנו גישה נוחה אליו, יהיה לנו נוח לעמוד מולו ולהסתכל במראה כמו שאנחנו רוצים. חשוב שתהיה מספיק תאורה, כזו שתאפשר לנו לראות את הפנים והגוף שלנו בצורה ברורה וחדה. כמו כן, חשוב שנוכל לנקות את המראה בצורה אופטימאלית.

בחנות ובאתר של ביו יוניק, תוכלו למצוא דוגמאות שונות של ריהוט לבית הכולל ריהוט מראה, אשר יכול להתאים לכל מבנה. מדובר על פריטי ריהוט בשלל עיצובים שונים ומגוונים. אנחנו יכולים למצוא מראות שיכולות להשתלב בחדרי שינה, חדרי אורחים, סלונים, מסדרונות ובמקומות נוספים, על פי הצורך ועל פי התנאים של המקום.

כלי בית ומטבח נוספים

כתבות נוספות

מתנות לעובדים
מתנות מקוריות לחג

מתנות חג לעובדים – מה חשוב לדעת

קניית מתנות חג לעובדים הפכה להיות מסורת, בטח בקרב חברות ובתי עסק ישראלים. היכנסו וקראו טיפים ורעיונות למתנות חג לעובדים, לקוחות או ספקים.

עגלת הקניות שלך0
אין מוצרים בעגלה!
0