משלוחים חינם בכל הזמנה מעל 499 ש״ח
לוגו בי יוניק עיצוב הבית אונליין
מה אתם מחפשים?
Close this מה אתם מחפשים? box.

אביזרים לאמבטיה – אילו אביזרים אנחנו צריכים לקנות ואיך בוחרים אותם

אביזרים לאמבטיה

שתפו לחברים

חדר אמבטיה הוא חלל שצריך להיות מאובזר באופן מאוד פרקטי. מאחר והשימוש בחדר הוא לצרכים ספציפיים מאוד ולרוב מדובר על חלל קטן יחסית, אזי שישנם פריטים מסוימים שאנחנו אמורים להתקין בו, ועלינו לעשות זאת בצורה מדויקת בשביל שנוכל להשתמש בחדר באופן יעיל ונוח.

אביזרי אמבטיה הם תחום מאוד נרחב שהתפתח מאוד עם השנים. למרות שעל פניו, סוג המוצרים לא השתנה באופן מהותי ולא מדובר על כמות גדולה של פריטים, עדיין, אנחנו יכולים מגוון פריטים בשלל עיצובים, גדלים וצבעים.
רשימת אביזרים לאמבטיה, כולל פריטים שאמורים לעזור לנו בכל דבר שאנחנו מתכוונים לעשות בחדר במהלך שהותנו בו. החל ממתקנים המיועדים לנייר טואלט וכלה אביזרים שמיועדים לאמבטיה עצמה או לכיור. כל פריט אמור להיות נוח לשימוש, עמיד ואמין בתנאים של החדר, ואפשר שכל הפריטים יהיו בעיצוב אחיד. אפשר למצוא אביזרי אמבטיה יוקרתיים וכן אביזרים פשוטים יחסית.

מעמד לנייר טואלט

אביזרים לאמבטיה – מה אנחנו צריכים לקנות?

רשימת אביזרי אמבטיה מכילה מספר פריטים חיוניים לשימוש פרקטי ונוח במקום.

מתקן לנייר טואלט – מדובר במתקן בו אנחנו יכולים לאחסן את הנייר. כך אנחנו שומרים עליו שלא יירטב, ייקרע או יתלכלך.
מתקנים לנייר טואלט מגיעים בשלל צורות. אפשר למצוא מתקנים לתלייה וכן מתקנים לעמידה.
פח לשירותים – על מנת שנוכל לזרוק את הפסולת שאנחנו מייצרים במקום אחד, יהיה נכון לקנות פח מתאים לכך.
גם במקרה של פחים לשירותים, אפשר למצוא סגנונות שונים, כששני המוטיבים החוזרים בכל פח הם, מכסה שסוגר עליו, ואפשרות לפתוח את הפה ללא צורך להשתמש בידיים (הפתיחה נעשית בעזרת לחיצה של כף הרגל)
אביזרי אמבטיה – אביזרים אלו מותקנים באמבט עצמו. הכוונה למתקנים כגון מתקן לבקבוקים, מתקן לסבונים, וכן אנחנו צריכים לבחור מתקן המיועד לתליית מגבות. זה יכול להיות מתקן לרוחב או לאורך, מתקן שמאפשר רק תלייה או גם פריסה של המגבת לייבוש.

סט לאמבטיה

כאמור, אנחנו יכולים למצוא סטים לשירותים המציעים את כל המרכיבים הרלוונטיים בחבילה אחת. כך אנחנו יוצרים עיצוב אחיד של כל המתקנים. זה מאפשר לנו לייצר קונספט עיצוב ספציפי לחדר.

סט לשירותים

אביזרי אמבטיה – איך רוכשים אביזרים בצורה נכונה?

מלבד שאלת העיצוב, שהיא חיונית וחשובה, עלינו לברר מספר דברים נוספים בטרם נקנה אביזרים למקלחת או אביזרים לשירותים.
בראש ובראשונה, אנחנו צריכים לבחון את החומר ממנו עשויים האביזרים השונים. זאת על מנת לוודא, שהם אכן עמידים וחזקים. צריך לזכור, בחדר אמבטיה יש הרבה מאוד לחות, רטיבות, אלו דברים שיכולים להשפיע על החומר ועל הרכיבים שלו. לכן חשוב, לבחור סט לאמבטיה שאכן יוכל לעמוד בכך בצורה טובה לאורך זמן.
כמו כן, אנחנו צריכים לבחון את הסגנון של האביזרים והיכן ניתן להתקין אותם. צריך לזכור שבחלק מהמקרים, נידרש להתקין אותם על גבי שיש. דבר שידרוש שימוש באמצעים וכלי עבודה מסוימים. מעבר לכך, חשוב שנבחן את הסגנון של המתקנים השונים, בשביל שנוכל להציב או לתלות אותם במקומות זמינים לכל אחד, ובמקום שיהיה אפשר להשתמש בהם בצורה נוחה.

פח לאמבטיה
לסיום חלק זה, חשוב לזכור כשרוכשים אביזרים לשירותים, בין אם זה פח לשירותים ובין אם זה מתקן לנייר טואלט, חשוב שהדברים יהיו נוחים לתחזוקה, בשביל שנוכל להשתמש בהם לאורך זמן.

אצלנו בבי יוניק, תוכלו למצוא מגוון רחב של אביזרי אמבטיה מעוצבים בשלל צורות ודוגמאות. תוכלו להיעזר בצוות המקצועי שלנו בשביל לבחור אביזרים לאמבטיה מתאימים לבית או לכל מקום אחר שתבחרו.

 

כתבות נוספות

מתנות לעובדים
מתנות מקוריות לחג

מתנות חג לעובדים – מה חשוב לדעת

קניית מתנות חג לעובדים הפכה להיות מסורת, בטח בקרב חברות ובתי עסק ישראלים. היכנסו וקראו טיפים ורעיונות למתנות חג לעובדים, לקוחות או ספקים.

עגלת הקניות שלך0
אין מוצרים בעגלה!
0